Goeie midden-in-de-nacht!

Hallo iedereen,

ik zat daarnet in de auto toen ik, net voor het nieuws van 12 uur, reclame op de radio hoorde van Sleepy. Wat ik hier toch even over kwijt moet is dat dit één van de slechtste reclames OOIT is. 

Ik zal even kort schetsen hoe het gaat: Een telefoniste (die vinden we allemaal leuk…) belt MIDDEN IN DE NACHT naar een nietsvermoedende klant. Deze laatste neemt de telefoon slaapdronken op waarna de telefoniste zegt: “Goeie midden-in-de-nacht mijnheer” … De EERSTE die mij zoiets lapt, die klaag ik aan!!

Mijn punt is dat mensen sowieso slechte gevoelens gaan associëren met deze reclame van Sleepy, niemand wordt graag midden in nacht uit zijn bed gebeld om een matras te komen kopen. Als ik een nieuwe matras nodig heb ga ik zeker niet naar Sleepy!

Nog een goeie midden-in-de-dag en tot later!

Jelle

Geplaatst op maart 22, 2013, in Tekst en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

